MİSYONUMUZ
Sürdürülebilir projelerle yaşam kalitesini artıran, cinsiyet ve fırsat eşitliğini gözeten, doğayı ve kültürel değerleri koruyan, sanata teşvik eden çalışmalar ile kentimizi geliştirmek.
VİZYONUMUZ
Konyaaltı’mızı çocukların, gençlerin, engelli bireylerin, kadınların, emeklilerin ve toplumun her kesiminin hizmetlerinden faydalandığı; Sanatın, sporun ve kültürün başkenti olduğu mutlu bir kent haline getirmek, geliştirmek.
TEMEL DEĞERLERİMİZ
- İnsan odaklılık
- Katılımcılık
- Sürdürülebilirlik
- Şeffaflık
- Toplumsal Cinsiyet Eşitliği
- Kaynakların verimli kullanılması
- Demokrasi ve dayanışma
- Verimlilik
- Yenilikçilik
- Kültürel Miras’a Saygı
- Çevrecilik
KALİTE POLİTİKAMIZ
- Vatandaşların katılımı ve memnuniyetini sürekli kılmak,
- Kaynakların etkin ve verimli kullanımını sağlamak,
- Güler yüzlü, eşitlikçi ve tarafsız hizmet sunmak,
- Konyaaltı ilçesinin uluslararası kent standartlarına uygun şekilde gelişimini sağlamak,
- Kentte yaşayanların hizmetlerden maksimum verim almasını sağlamak,
- Yasalara, mevzuatlara ve Kalite Yönetim Sistemleri koşullarına uymak ve hiçbir koşulda ödün vermemek,
- Personelin eğitimi ve memnuniyetini sürekli sağlamak,
- Şeffaf, katılımcı, yenilikçi ve kurumsal bir yönetim anlayışı sunmak,
Konyaaltı Belediyesi Kalite Politikasını oluşturmaktadır.
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE ŞİKAYETİ ELE ALMA POLİTİKAMIZ
- Paydaş bildirimlerini (talep, şikâyet ve öneri) dikkatle dinleyerek şeffaf, erişilebilir, katılımcı, eşitlikçi, objektif, mahremiyeti ön planda tutan ve hesap verebilir prensipler uygulamak,
- Kolay anlaşılabilir bir sistem ve vatandaş odaklı yaklaşımla, tanımlanan kanallar üzerinden kayıt oluşturmak ve kısa sürede değerlendirmek,
- Geri bildirimlerle toplanan verileri işlemek, süreçlerin verimliliğini ve memnuniyet seviyemizi sürekli olarak iyileştirmek,
Konyaaltı Belediyesi Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyeti Ele Alma Politikasını oluşturmaktadır.